Privacy reglement

Privacy verklaring

Klachtenprocedure

KENA ZORG KLACHTENREGELING

Iedere zorgaanbieder is verplicht cliënten de mogelijkheid te bieden een klacht in te dienen over geleverde zorg. De zorgaanbieder hanteert hiervoor een klachtenregeling die moet voldoen aan de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg ofwel Wkkgz. U bent cliënt van een zorgaanbieder die deze klachtenregeling heeft ondergebracht bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg.

Het komt weleens voor dat een jongere ontevreden is en hierover een klacht wil indienen. KeNa Zorg is aangesloten bij de onafhankelijke KPZ. Klachten kunnen bespreekbaar gemaakt worden bij KeNa Zorg. Wij vinden een open en laagdrempelige communicatie heel belangrijk. Wil je dit liever niet, dan kun je een beroep doen op de KPZ om jouw klacht in behandeling te laten nemen. Zie de website  www.klachtenportaalzorg.nl voor het stappenplan voor het indienen van een klacht.

Scroll naar boven